Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2018 07:18 - Са-мо-лет
Автор: spasymyr Категория: Политика   
Прочетен: 649 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 14.06.2018 19:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Като деца тичахме по поляните и викахме - са-мо-лет, са-мо-лет! Телевизори нямаше, но имаше фърчоплани,така дядо ми ги наричаше. Днес пък е обратното-самолети няма у нас, но пък телевизори има и в кочината. Детството си замина, както и системата, която ме беше полуизваяла, защото не и достигна време, да направи от мен  кон с капаци. И понеже днес съм на нова поляна и в друга възраст, ми се ще да викна- писна ми от самолети! Но ако изчезнат, кой ще ми прави облаците, жегата, дъжда? Кой ще ми показва моща на американските урагани? Та у нас можеш да видиш два-три радара с размерите на камион и толкова! Кой и какво прави зад тях, навярно е фирмена тайна майна! Но има и други радари, които гостуват край бреговете на съседни нам държави и като гледам облаците си мисля, че са акустирали във Варна.  https://youtu.be/3qW4VWBwATU  Само камъни не са падали от небето и е логично радарните специалисти да са преминали към военните, да не би някой метеорит да се вреже в земята. Нима не знаете за идеята да се ловят там горе камъни със спътници и да се насочват към земята? О, какъв страх и как това ще окове мишоците, че с чисто сърце ще прегърнат Сатаната. Колко войни само и колко празна смърт, колко души се преселиха в отвъдното за идеята, че може да бъде по-добър живота и умираха с надеждата, че хилядолетното човешко щастие е постижимо. Уви, но само с пари! Мерси, за такова щастие.


 










Тагове:   небе,   човек,   природа,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, spasymyr. Самолетите за ...
15.06.2018 06:57
Здравей, spasymyr. Самолетите за един век се развиха много бързо, както и всяка техника. Сега има, както се учеше преди"Научно-технически прогрес". Като деца викахме"Самолет номер пет, давай газ за Бургас", защото имаше рима. Бяха приятни мигове. Сега има модерни самолети, виждал съм по натоварените трасета да летят един след друг.
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: spasymyr
Категория: Политика
Прочетен: 183150
Постинги: 83
Коментари: 11
Гласове: 561
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930